
Käyttö- ja maksuehdot
Yleistä verkkokaupasta
Tilaa vaivattomasti tuotteita verkkokaupasta, jossa voit tutustua rauhassa koko tuotevalikoimaan.
Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme
oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilauspalvelusta saat henkilökohtaista palvelua koskien tilaustasi tai tuotteiden tilaamista. Jos sinulla on yksityiskohtaisia tuotteiden käyttöä tai valitsemista koskevia kysymyksiä, laita kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen dalia@dalia.fi ja vastaamme kysymyksiisi parin päivän sisällä.
Verkkokauppaa ylläpitää La Dali Oy (y-tunnus 2959465-8).
la Dali Oy vastaa kaupassa myytävistä tuotteista ja
niiden toimituksista ilmoittamiensa käyttöehtojen mukaisesti.
Rekisteröityminen
Kuluttaja-asiakas voi tilata tuotteita rekisteröitymättä.
Yritysasiakkaidemme tulee rekisteröityä verkkosivuillemme, jotta he pääsevät näkemään heille rajatut käyttöalueet.
Hyväksyessäsi tilauksen, hyväksyt käyttö- ja maksuehdot sekä tietojesi käsittelyn tietosuojakäytäntömme mukaisesti.
Henkilötiedot ja niiden käyttö
Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan palveluntarjoajan asiakasrekisteriin. Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat käyttäjän etunimi, sukunimi, lähiosoite, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.
Palvelun tarjoaja ei saa luovuttaa keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.
Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramainonnassa vain käyttäjän suostumuksella.
Palvelun tarjoaja pidättää itselleen oikeuden luovuttaa käyttäjää
koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli käyttäjä on toiminut
lain ja hyvän tavan vastaisesti.
Käyttäjällä on oikeus tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.
Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet
Käyttäjä vastaa kaikista hänen tiedoillaan
tehdyistä tilauksista ja siitä, että hän on yli 18-vuotias.
Käyttäjä sitoutuu käyttämään palvelua lain ja hyvän tavan mukaisiin tarkoituksiin. Käyttäjä sitoutuu olemaan lähettämättä tai välittämättä palvelussa materiaalia, joka on lain ja hyvän tavan vastaista, yllyttää tällaiseen toimintaan tai edistää sitä.
Käyttäjä vastaa täysmääräisesti tämän sopimuksen, lain tai hyvän tavan vastaisesta palvelun käytöstä aiheuttamastaan vahingosta palvelun tarjoajalle, muille käyttäjille ja kolmansille osapuolille.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.dalisilverstar.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa
ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista
tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- tilausnumeron
- laskun loppusumman
- tilauksen sisällön
Saat uuden viestin, kun tilauksesi lähetetään.
Maksutavat ja -ehdot
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n maksupalvelun kautta.
LUE CHECKOUT FINLAND OY:N MAKSUEHDOT TÄÄLTÄ ENNEN TILAUKSEN TEKEMISTÄ.
Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2122839-7
Hämeenkatu 6 B, 33100 TAMPERE
Puhelin 0800 552 010
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä
ja lähetyspalvelun sujuuvuudesta riippuen toimitukseen kuluu 5-7 arkipäivää laskun maksamisesta.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme kaikki tilaukset postipakettina.
Paketeilla on kiinteä toimitushinta 14, 90 €.
Voit valita toimituksen myös pakettiautomaatilla, voit esittää tilauksen lisätietoja-kohdassa toiveen vastaanottopaikasta.
HUOM. Kirjelähetys (4,90 €) on valittavissa vain lahjakorteille.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, sekä kopio saamastasi tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Dali Silver Star
Palokunnankatu 10
13100 Hämeenlinna
HUOM. Asiakas vastaa itse palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista kustannuksista.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen dalia@dalia.fi tai postitse:
Dali Silver Star
Palokunnankatu 10
13100 Hämeenlinna
Puhelimitse voit olla yhteydessä La Dali Oy:n toimipisteeseen Dali Silver Star, +358 3 653 3644
ja kerro, että puhelusi koskee verkkokauppaa, niin sinut
ohjataan oikealle henkilölle. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai
viallisesta tuotteesta on
tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on
vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio
suoraan postiin ja ilmoitettava tästä myös sähköpostitse osoitteeseen dalia@dalia.fi.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen
tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.